علت پوسیدگی درب یخچال چیست و چه کار کنیم؟

علت پوسیدگی درب یخچال چیست و چه کار کنیم؟

اگر شما هم با پوسیدگی درب یخچال و یا زنگ‌زدگی مواجه شده‌اید و یا اگر به دنبال توصیه‌هایی هستید که از این اتفاق جلوگیری کنید؛ مقاله‌ی امروز من برای شماست!

به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های تعمیرات یخچال سامسونگ، به تجربه مشاهده کردیم که به علت سهل‌انگاری‌هایی که در نگهداری از یخچال اتفاق می‌افتد، بخش‌های مختلف یخچال ازجمله درب آن دچار آسیب‌هایی بعضاً جبران ناپذیر می‌شود. امروز در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه از بخش‌های مختلف یخچال فریزر خود مراقبت کنید تا نیاز به تعمیرات یا تعویض پیدا نکنید.

در همین رابطه بخوانید: تعمیر پوسیدگی درب یخچال

توصیه‌ها را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید. تکنسین‌های با سابقه و متعهد در بخش تعمیرات یخچال و یخچال فریزر آماده ارائه سریع‌ترین خدمات تعمیر به شما هستند.

چرا درب یخچال سامسونگ در خانه دچار پوسیدگی می‌شود؟

یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال خانه‌هایمان اتفاق بیفتد، پوسیدگی درب یخچال است. تماس مداوم با هوا و رطوبت، اصلی‌ترین دلیل پوسیدگی درب یخچال‌های سامسونگ است.

یکی از علل شایع پوسیدگی درب یخچال، تجمع آب در قسمت زیر آب ریز و یخ ساز یخچال و تجمع آن به مدت طولانی است. این عامل به شدت عمر درب یخچال شما را کوتاه می‌کند؛ اما با این حال با توجه به آلیاژ آهنی که در ساختن درب یخچال‌ها استفاده می‌شود، بعد از گذشت ۵ تا ۸ سال، درب یخچال به مرور دچار پوسیدگی می‌شود.

در همین رابطه بخوانید: علل یکسره کار کردن یخچال سامسونگ چیست؟

از دیگر علل اصلی پوسیدگی درب یخچال‌های سامسونگ استفاده از شوینده‌های آسیب رسان است که به شدت سلامت درب یخچال شما را تهدید می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم که برای تمیز کردن درب یخچال خود از دستمال خشک یا کمی نم‌دار استفاده کنید و در صورت نیاز به شوینده‌ی بی ضرر برای یخچال، با توجه به مدل یخچال خود از نمایندگی‌های معتبر تعمیرات یخچال سامسونگ سؤال کنید.

نمایندگی‌های یخچال سامسونگ همه این موارد را گوشزد می‌کنند؛ اگر تذکرات داده شده را رعایت نکنید، متأسفانه بعد از گذشت چند سال با چنین صحنه‌ای مواجه می‌شوید:

علل اصلی پوسیدگی درب یخچال‌های سامسونگ

همانطور که در تصویر می‌بینید پوسیدگی درب یخچال، ظاهر ناخوشایندی ایجاد کرده و بر زیبایی و آراستگی منزل شما تأثیر بدی می‌گذارد.

با درب پوسیده‌ی یخچالم چه کنم؟

اگر یخچال منزل شما درب پوسیده‌ای دارد و تصمیم به تعویض درب و خرید درب جدید گرفته‌اید؛ باید به شما بگویم که صبر کنید‍!

به دلایل زیر خرید درب جدید را توصیه نمی‌کنیم:

۱. از آنجا که پوسیده شدن درب یخچال چند سال طول می‌کشد و احتمالاً بعد از چند سال کمپانی سامسونگ آن مدل یخچال و لوازم آن را دیگر تولید نمی‌کند و شما نمی‌توانید به راحتی درب مورد نظر را پیدا کنید.

۲. حتی اگر با مشقت پیدا کردن درب مناسب را به جان بخرید، قیمت میلیونی آن احتمالاً شما را شگفت زده خواهد کرد!

۳. در بسیاری از موارد آسیب وارد شده به درب یخچال شما آنقدر جدی نیست که نیاز به تعویض باشد. در این مواقع پیشنهاد می‌کنیم از کارشناسان نمایندگی‌های معتبر تعمیرات یخچال سامسونگ کمک بگیرید تا میزان آسیب درب را تخمین بزنند.

اما پیشنهاد ما چیست؟

در مواردی که دور درب یخچال یا زیرآب ریز و یخ ساز دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شده و یا آسیب جدی نیست؛ پیشنهاد می‌کنیم که از نمایندگی‌های تعمیرات یخچال سامسونگ کمک بگیرید تا با هزینه‌ی کم و بالاترین کیفیت، به صورت مادام‌العمر درب یخچال شما را تعمیر کنند.

کارشناسان و متخصصین نمایندگی‌های تعمیر یخچال سامسونگ به انواع مدل‌های یخچال تسلط دارند و متعهدند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر درب یخچال شما اقدام کنند.

در همین رابطه بخوانید: علت گرم شدن یخچال و راه‌های رفع آن

خبر خوب دیگر این است که جدا کردن و انتقال درب پوسیده‌ی یخچال شما به نمایندگی توسط کارکنان ما انجام می‌شود. همچنین نصب مجدد درب سالم و تعمیر شده که از فابریک آن هم ایده آل تر است نیز ما برای شما انجام می‌دهیم.

تکنسین‌های مجرب ما برای تحویل گرفتن درب به آدرسی که شما ذکر کرده‌اید مراجعه می‌کنند و بعد از تعمیرات تخصصی درب را به همان آدرس منتقل و بر روی یخچال شما نصب می‌کنند. لذا از بابت دشوار بودن رفت و آمد و حمل درب نگرانی نداشته باشید.

با درب پوسیده‌ی یخچالم چه کنم؟

توصیه‌های ما به شما

به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ، چند توصیه برای شما داریم تا از پوسیدگی زودهنگام درب یخچال شما جلوگیری کند.

برای افزایش طول عمر درب یخچال خود موارد زیر را رعایت کنید:

۱. یخچال و فریزر خود را در جایی که در معرض رطوبت و هوا است قرار ندهید.

۲. سعی کنید زود به زود حاشیه‌های درب و بدنه‌ی یخچال را با دستمال خشک پاک کنید تا رطوبت به درون آن نفوذ نکند.

۳. اگر یخچال شما قسمت آب ریز و یخ ساز اتوماتیک دارد، هر روز محل تجمع آب را در زیر آن تمیز و خشک کنید.

در نهایت اگر یخچال شما نیاز به تعمیر پیدا کرد؛ به نمایندگی‌های مجاز سامسونگ که تعمیرات یخچال انجام می‌دهند مراجعه کنید.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.