کمپرسور یخچال سامسونگ و هر آنچه که باید راجع به موتور بدانید

کمپرسور یخچال سامسونگ و هر آنچه که باید راجع به موتور بدانید

موتور یا کمپرسور یخچال سامسونگ در اصل مهمترین قسمت و قلب تپنده یخچال فریزر سامسونگ می باشد. اهمیت این قطعه در یخچال های سامسونگ به قدری بالامی باشد که نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ قصد دارد در این مقاله به معرفی برخی از ویژگی ها و حدود قیمت این قطعه کاربردی بپردازد.

شرکت سامسونگ از برند های معتبر و شرکت های نام آشنا در زمینه تولید محصولات الکترونیک و انواع لوازم ضروری در خانه و آشپزخانه می باشد. تولید انواع تلفن های همراه، تلوزیون، اجاق گاز و انواع یخچال فریزر های باکیفیت نمونه ای از سابقه تولید لوازم پر مصرف خانگی توسط این غول لوازم خانگی می باشد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با برخی از ویژگی ها و همچنین محدوده قیمت کمپرسور  یخچال های سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

سابقه تولید موتور یخچال های سامسونگ

حدود نیم قرن پیش، در سال ۱۹۷۳ کمپانی سامسونگ تصمیم خود را مبنی بر تولید یخچال فریزرهای سامسونگ به صورت جدی عملی کرده و تولید اولین یخچال فریزرهای سامسونگ از آن زمان به طور رسمی آغاز شد.

خط تولید موتور یخچال های سامسونگ از آن زمان تا به امروز روز به روز در پی تکامل و گسترش یافتن بود به طوری که از آن زمان تا سال ۲۰۰۱ این شرکت توانست در زمینه فناوری کمپرسور های خود با کلویناتور و ایالات متحده همکاری کند، خط تولید موتورهای یخچال سامسونگ در کارخانه suon راه اندازی شد، گواهینامه ISO 9001 برای این محصولات ثبت شد، نسل جدیدی از کمپرسور یخچال سامسونگ با نام تجاری R-134a تولید و عرضه شد، با انتقال خط تولید موتور یخچال های سامسونگ به گوانگجو تولید موتورهای آپدیت شده R – ۶۰۰a آغاز شد، کمپرسورهای  BLDC R134a تولید شدند و همچنین با تولید کمپرسورهای سری DK این شرکت موفق به دریافت ISO 9001 – ۲۰۰۰ شد.

بیشتر بخوانید: چگونه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را تنظیم کنیم؟

تولید موتورهای یخچال سامسونگ در سری های DVC2/EQ /CD mini/MK را می توان از دیگر دستاوردهای این شرکت تا سال ۲۰۰۶ به حساب آورد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت دست به یک نوآوری جدید در حیطه موتور یخچال فریزرهای سامسونگ زد و اولین کمپرسور با سیم آلومینیومی جهان را تولید کرد.

این شرکت هرگز از توسعه و به روز رسانی محصولات خود دست نکشید و از آن سال تا سال ۲۰۱۳ هر سال محصولاتی با راندمان و کیفیت بالاتری مانند سری MS و MSE را تولید و درجهت رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان روانه بازار کرد.

این نوآوری ها و تلاش های بی وقفه کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۳ به نتیجه نشست و این شرکت تولید ۱۵۰ میلیون موتور یخچال سامسونگ را جشن گرفت.

این نقطه عطف دریچه امید بسیار روشنی برای افزایش تلاش این کمپانی و تولید موتورهایی با قدرت و کیفیت بالاتر بود که در نتیجه این تلاش ها در سال ۲۰۱۷ تولید موتور یخچال سامسونگ توسط این غول لوازم خانگی به ۲۰۰ میلیون در سال رسید.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد موتور یخچال‌های سامسونگ

موتور یا کمپرسور سامسونگ | قیمت جدید موتورهای یخچال سامسونگ

از ویژگی های منحصر به فرد تمام محصولات تولید شده در کمپانی سامسونگ قدرت و کیفیت بالای این محصولات می باشد و این خصوصیت در موتور یخچال های سامسونگ هم صدق می کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخساز یخچال سامسونگ

متخصصین ما در مرکز تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ به این نتیجه رسیده اند که این موتورها با قدرت بسیار و کیفیت بالایی نسبت به سایر رقبای خود عمل می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر کارایی را در یخچال فریزر سامسونگ داشته باشند.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات انعطاف پذیری آنها با سایر یخچال ها می باشد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ با تحقیقاتی که انجام داده است به این نتیجه رسیده است که موتور های یخچال های سامسونگ با بیشتر یخچال ها مطابقت دارند.

بیشتر بخوانید: علت داغ شدن یخچال سامسونگ و راهکار رفع آن

تولید کمپرسور هایی با کارایی و راندمان بالا نیاز به دانش تخصصی در زمینه دارد و کمترین شرکتی برای یخچال های تولیدی خودش از موتورهای برند خود استفاده می کند.

نکته حائز اهمیت در رابطه موتورهای سامسونگ این است که از موتور و یا کمپرسورهای سامسونگ علاوه بر یخچال ها برای ایجاد سرما در وسایلی مانند آب سرد کن ها، یخچال های صنعتی و سایر وسایل سرما ساز نیز استفاده می شود.

در این قسمت نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ علاوه بر موتور یخچال های سامسونگ چند نمونه از سایر موتورهای موجود در بازار را ارائه کرده است:

  1. ال جی
  2. هیتاچی
  3. دانفوس
  4. پاناسونیک
  5. امبراکو
  6. هایتک

قیمت موتور یخچال های سامسونگ در بازار ایران

موتور یخچال های سامسونگ در مدل های مختلفی طراحی شده است که در ادامه این مقاله به محدوده قیمتی برخی از این موتورها (در زمان نشر مقاله) اشاره می کنیم اما شما عزیزان برای اطلاع از دقیق ترین قیمت ها حتما با  نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و تعمیرگاه یخچال سامسونگ در ارتباط باشد.

  • موتورهای معمولی یا متفرقه: ۷۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان
  • موتورهای سامسونگ برای یخچال های معمولی: ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰ تومان
  • موتور یخچال های ساید بای ساید سامسونگ: ۲۵۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان

در تعیین قیمت موتور یخچال های سامسونگ پارامترهایی مانند مدل موتور (MKV/AC/BLDC) و توان موتورها (۱.۴/۱.۴+/۳.۴/۱.۳) تاثیر گذار می باشد بنابراین برای راهنمایی دقیق تر با مشاوران ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ارتباط باشید.

موتورهای اینورتر سامسونگ و طول عمر آنها

موتور های اینورتر سامسونگ بسیار کم مصرف و پرقدرت می باشند و در عین حال سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند. در بسیاری از یخچال های ساید بای ساید از این سری از موتورها استفاده شده است تا هم راندمان بالا و سر و صدای بسیار کمی را در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهد. طول عمر مفید موتور یخچالهای سامسونگ تا ۱۰ سال می رسد و بعد از این مدت دیگر مصرف کنندگان باید منتظر بروز مشکلاتی در عملکرد یخچال خود باشند.

تعمیر برد اینورتر یخچال | تعمیرات برد اینورتر یخچال در عرض 3 ساعت

Figure 3 برد اینورتر یخچال سامسونگ

 این موتورها دارای یک برد اینورتر هستند که کارکرد موتور را تنظیم می کند و در صورت بروز خرابی در این بردها حتما با مشاوران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس حاصل نمایید.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.