تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

چرا تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اهمیت بالایی دارد؟

سامسونگ یکی از ارائه دهنده های ماشین های لباسشویی درجه یک و مطابق با نیاز روز مشتریان می باشد. همچنین این شرکت دارای خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات سامسونگ است و خدماتی چون تعمیر ماشین لباسشویی را نیز بر عهده دارد.

خرید یک ماشین لباسشویی و همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی هر چند که به نظر نرسد اما از مسائل حائز اهمیت در زندگی ما و مخصوصاً برای کسانی که فرزند کوچک دارند می باشد چرا که به طور مستقیم با سلامتی ما در ارتباط است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی | مرکز خدمات تعمیر یخچال

تعمیرگاه مجاز سامسونگ با داشتن ماهر ترین و کاربلدترین تعمیرکاران تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شما را با حداقل هزینه و در سریع ترین زمان انجام می دهند و ضامن سلامتی شما و خانواده ی شما خواهند بود.

همچنین در کنار تعمیری عالی، متخصصان تعمیرگاه سامسونگ نکات مهم و کاربردی ای از نحوه ی نگهداری و استفاده ای صحیح از ماشین لباسشویی را به شما آموزش خواهند داد تا علاوه بر استفاده ای بهتر از ماشین لباسشویی بتوانید نیاز کمتری به تعمیر آن داشته و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی | مرکز تعمیرات لباسشویی با ضمانت توسط تعمیر کار متخصص در منزل

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

در مکان های شلوغی چون هتل ها که ماشین لباسشویی کاربرد بالایی دارد و همچنین در خانه ها که استفاده از این دستگاه سبب صرفه جویی در زمان مخصوصاً برای افراد شاغل می شود و کار شستن لباس ها را آسان می کند اگر این ماشین لباسشویی دچار مشکل شود کارها سخت شده و دچار اختلال می شوند.

در چنین مواقعی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دارید نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ به کمک مشتریان می شتابد تا سریعاً مشکل را از میان بردارد. متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی می دانند که کدام بخش از دستگاه نیاز به تعمیر دارد و آیا یک مشکل داخلی و مربوط به موتور است یا خیر.

اگر به درستی تشخیص داده نشود که مشکل کار در کجا می باشد ممکن است صدمات بیشتری به دستگاه وارد شود و علاوه بر فوت وقت، هزینه ای گزاف تر را متحمل شوید. شرکت سامسونگ و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ این اطمینان را به کاربران می دهد که خدمات پس از فروش را با بالاترین کیفیت عرضه خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و همچنین کسب زمان بیشتری برای با هم بودن در این روزهای پر مشغله انتخاب یک ماشین لباسشویی گزینه ای عالی خواهد بود. اما اگر ماشین لباسشویی دچار اختلال باشد نه تنها کمک حال شما نخواهد بود بلکه مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد. آیا لباس ها خوب شسته نمی شوند؟

آیا ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیادی تولید می کند و یا تکان های عجیبی می خورد؟ وقت آن است که با تعمیرگاه مجاز سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

تعمیرگاه سامسونگ مشکلات مشکلات گوناگون ماشین لباسشویی شما را از جمله مواردی چون ایراد در تخلیه ی آب، بالا بودن زمان شست و شو و هر چیز دیگری که مانع از کارکرد صحیح آن شود را تشخیص داده و رفع خواهد کرد.

متخصصان و تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی آماده هستند تا به محل مورد نظر شما اعزام شده و رفع ایراد کنند و خاطره ای خوش را در ذهن شما به جای خواهند گذاشت.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ samsong | نمایندگی تعمیرات لباسشویی samsong

نصب ماشین لباسشویی

علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی، خدمات نصب ماشین لباسشویی نیز از جمله کارهایی است که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ انجام می دهد.

نصب این دستگاه فقط اتصال لوله های آب نیست و اگر به شکلی اصولی و مطمئن انجام نشود در آینده ای نزدیک سبب خرابی و کارکرد غیراصولی ماشین لباسشویی شما خواهد شد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید می توان به نشتی آب و ضرر زدن به آشپزخانه ی شما و سر و صدای بالا و سایر موارد اشاره کرد.

تکنسین های حرفه ای تعمیرگاه سامسونگ با سابقه ی بالای خود می توانند به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان دستگاه ماشین لباسشویی شما را نصب کنند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن بکنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده سپری نمایید.

از جمله خدماتی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در هنگام نصب انجام می دهد، علاوه بر اتصال لوله های آب می توان به سیم کشی دستگاه، تراز کردن ماشین لباسشویی با کف آشپزخانه و دیگر موارد ضروری اشاره کرد.

سرویس ماشین لباسشویی

رسیدگی به مشکلات جزئی ماشین لباسشویی از جمله کارهایی است که شما را از صرف هزینه ی زیاد نجات خواهد داد و سبب کارکرد بهتر و بالا رفتن عمر دستگاه شما خواهد شد. پس بهتر است پیش از آن که خرابی های کوچک به مشکلاتی بزرگ منجر شوند، جهت رفع آن ها اقدام کنید.

سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات سامسونگ سبب عملکرد عالی دستگاه شما و بالا رفتن عمر آن خواهد شد. تکنسین های تعمیرگاه مجاز سامسونگ برای انجام سرویس های لازم مطابق با جدیدترین مدل های ماشین های لباسشویی آموزش لازم را دیده اند و دوره های مورد نظر را گذرانده اند. از جمله کارهایی که تکنسین ها انجام می دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بررسی پمپ تخلیه و اطمینان از سلامت آن برای شست و شویی بهتر و تمیز تر که ضامن سلامتی افراد خانواده است
  • بررسی شیر برقی که نیازمند چک کردن دوره ای می باشد که به درستی کار کند
  • چک کردن لوله های ماشین لباسشویی برای اطمینان از تمیز بودن و کارکرد درست
  • چک کردن پنل کنترلی و لاستیک دور درب برای اطمینان از کارکرد درست و بسته شدن درب

بدین وسیله ماشین لباسشویی شما سال های سال برای شما کار خواهد کرد و لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران | گارانتی نمایندگی تعمیر سامسونگ تمام شده تماس

رفع عیب های ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است گاهی دچار مشکلات جزئی شوند و این که آیا نیاز به اطلاع دادن به تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ دارید یا نه شما را دچار سردرگمی کند. در اینجا به یک سری از مشکلات رایج ماشین های لباسشویی اشاره می کنیم که سبب بالا رفتن آگاهی شما خواهد شد.

خشک نکردن لباس ها

اگر ماشین لباسشویی شما لباس ها را خشک نمی کند ممکن است به یکی از مشکلات زیر دچار شده باشد.

۱- خرابی تخلیه ی دستگاه

بعد از شست و شوی لباس ها، سیستم تهویه ی دستگاه وظیفه ی خارج کردن پسماند آب را دارد و زمانی که این سیستم تخلیه ی ماشین لباسشویی سامسونگ به خوبی عمل نکند سبب باقی ماندن آب در داخل و خیس ماندن البسه شود. این مشکل به راحتی توسط مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیرگاه مجاز سامسونگ قابل تشخیص و رفع شدن است.

۲- خرابی پمپ های شست و شو ماشین لباسشویی

یکی از اجزای ماشین لباسشویی این پمپها می باشند که سبب رسیدن آب به مقدار لازم به لباس ها می شود. اگر این پمپهای شست و شو در ماشین لباسشویی خراب شوند سبب نشتی آب خواهند شد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی با بررسی به موقع این پمپهای شست و شو سبب جلوگیری از آسیب های آتی می شود.

۳- خرابی موتور

این موتورها سبب خشک شدن درست لباس ها می شوند. این موتورها ممکن است بسوزند و یا به هر علتی گیر کنند و در نتیجه درست کار نخواهند کرد. تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و سرویس به موقع آن از این مشکل جلوگیری خواهد کرد.

تعمیرگاه سامسونگ، نمایندگی تعمیرات سامسونگ، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی

۴- خرابی های المنت حرارتی ماشین لباسشویی

این المنت ها در ماشین های لباسشویی با تولید حرارت سبب خشک شدن به موقع و درست لباس های شما می شود. اگر این المنت ها بسوزند یا درست کار نکنند لباس های شما خوب خشک نخواهند شد. تعمیرگاه سامسونگ این مشکل را تشخیص داده و به خوبی رفع خواهد کرد.

تمیز نکردن توسط ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما به درستی تمیز نکند بهتر است سریع تر از طریق نمایندگی تعمیرات سامسونگ به آن رسیدگی کنید. در چنین حالتی ممکن است یکی از ایرادات زیر پیش آمده باشد:

۱- خرابی تسمه یا بلبرینگ در ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما خوب پاک نمی کند ممکن است تسمه یا بلبرینگ آن در آن دچار اختلال و ایراد شده باشد که تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند آن را برای شما رفع کند.

۲- خرابی دهانه سوپاپ آب

با خرابی و دچار اختلال شدن دهانه ی این سوپاپ در ماشین لباسشویی شما، آب به درستی به لباس های شما نخواهد رسید و در نتیجه لباس ها نیز به درستی پاک نمی شوند. در صورت مشاهده این مشکل سریعاً با تعمیرگاه سامسونگ تماس گرفته و مشکل را رفع کنید.

۳- خطای مونتاژ پمپ آبکشی

در زمانی که این مشکل ایجاد شود، لباس هایی که در ماشین لباسشویی قرار دارند به درستی تمیز نخواهند شد که تعمیرات ماشین لباسشویی این مشکل را برای شما رفع خواهد کرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ | مرکز خدمات تعمیر یخچال

ماشین لباسشویی آبکشی نکند

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ماشین لباسشویی شما پیش بیاید آبکشی نکردن است که در آن صورت ممکن است یکی از ایرادات زیر پیش آمده باشد که توسط تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ قابل تشخیص است.

۱- خراب شدن پمپ آبکشی

این پمپ آبکشی وظیفه ی تخلیه ی آب را توسط پروانه ی آبکشی ماشین لباسشویی دارد. این پمپ قابلیت تعمیر ندارد و باید تعویض شود اما نکته مهم این است که این کار باید حتماً توسط تکنسین ها و متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ انجام شود.

۲- خرابی پمپ آبگیری

پمپ آبگیری وظیفه ی هدایت آب به سمت مخزن را دارد و اگر این پمپ آبگیری خراب و یا شکسته شود باید به طور کلی تعویض شود. این کار باید توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ و نمایندگی تعمیرات سامسونگ انجام شود.

۳- به وجود آمدن مشکل در سیم پیچ آبکشی

این سیم پیچ در ماشین لباسشویی وظیفه ی باز کردن مجرای آب را دارد و اگر این وسیله به درستی عمل نکند در نتیجه آب خارج نمی شود‌. تعمیر این سیم پیچ باید توسط متخصصان انجام شود.

دکمه های ماشین لباسشویی عمل نمی کنند

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید کار نکردن دکمه های ماشین لباسشویی است. در این حالت ممکن است یکی از مشکلات زیر پیش آمده باشد.

۱- خراب شدن پنل لمسی ماشین لباسشویی و پنل کنترلی

در این مواقع دو حالت وجود دارد. ابتدا باید از سالم بودن پنل لمسی مطمئن شوید اگر این گزینه ی شما سالم بود باید به سراغ بررسی پنل کنترلی بروید و از سالم و یا خراب بودن آن مطلع شوید. این ایرادات را می توانید به راحتی توسط تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ رفع کنید.

۲- خراب بودن برد کنترلی مرکزی ماشین لباسشویی

این برد کنترلی وظیفه ی تنظیم عملکردهای ماشین لباسشویی شما را دارد. در صورت خراب شدن این برد باید تعویض شود که این کار توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ انجام می شود.

چراغ های ماشین لباسشویی به صورت مداوم چشمک می زنند

اگر این مشکل برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده باشد باید گزینه های زیر را چک کنید.

۱- المنت حرارتی خراب شده است

وظیفه ی این المنت گرم کردن آب در زمان معین می باشد. اگر این المنت حرارتی در ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد آب در دستگاه شما در زمان خاص به دمای تعیین شده نمی رسد و چراغ ها چشمک خواهند زد. این مشکل به راحتی توسط تعمیرگاه سامسونگ قابل تشخیص و رفع شدن است.

۲- بررسی کد خطا ها

اگر چراغ های ماشین لباسشویی شما چشمک می زنند و بر روی ماشین لباسشویی کدهایی نمایش داده می شوند باید با بررسی این کدها به رفع مشکل بپردازید که توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی انجام می شود.

ماشین لباسشویی شما نشتی آب دارد

یکی دیگر از مشکلات رایج نشتی آب در ماشین های لباسشویی است که ممکن است به یکی از علت های زیر باشد.

۱- خرابی دهانه ی سوپاپ در ماشین لباسشویی

اگر در ماشین لباسشویی شما این دهانه ها که وظیفه ی وارد کردن آب را دارند دچار مشکل شود و مدام به صورت باز بماند سبب می شود دستگاه ماشین لباسشویی شما پر از آب شود و در نتیجه سبب سرریز و نشتی شود که توسط تعمیرگاه سامسونگ قابل رفع است.

۲- خراب شدن پمپ آبگیری در شست و شو

اگر این پمپها در ماشین لباسشویی شما خراب شوند سبب می شوند آب با سرعت کنترل نشده و با حجم بالایی پاشیده شوند و در نتیجه نشتی را در دستگاه شما به وجود می آورد. این مشکل قابل رفع و تشخیص توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ | مرکز خدمات تعمیر یخچال

ماشین لباسشویی شما سبب ایجاد سر و صدای زیادی می شود

یکی از مشکلاتی که کاربران معمولا دچار آن می شوند ایراد سر و صدای بالای ماشین لباسشویی آن ها است که در نتیجه ی یکی از علت های زیر بوده است که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ آن را رفع خواهد کرد.

۱- خراب بودن پمپ آبکشی ماشین لباسشویی شما

در این مورد ابتدا باید پمپ آبکشی دستگاه ماشین لباسشویی خود را بررسی و به خوبی پاک کنید اگر با این کار باز هم با صدای زیاد مواجه شدید، پمپ خود را باید تعویض کنید که باید توسط تکنسین و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ انجام شود.

۲- خراب بودن پمپ گردش آب دستگاه ماشین لباسشویی

موتور پمپ گردش آب ماشین لباسشویی دارای یاتاقان هایی است که در صورت خرابی سر و صدای زیادی تولید خواهند کرد. اگر این یاتاقان ها خراب یا شکسته شده باشند باید توسط تعمیرگاه سامسونگ تعویض شوند.

۳- خرابی بلبرینگهای ماشین لباسشویی

اگر بلیرینگهای دستگاه ماشین لباسشویی شما خراب و یا شکسته شده باشد سر و صدای بالایی تولید می کند که باید توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ | مرکز خدمات تعمیر یخچال

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در خانه

اگر دستگاه ماشین لباسشویی شما قابلیت تعمیر و تعویض قطعات در خانه را داشته باشد، تکنسین های تعمیرگاه سامسونگ آن را برای شما در منزل انجام خواهند داد و قادر به استفاده ی مجدد از دستگاه خود خواهید شد.

اما در برخی موارد ممکن است این تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در خانه ممکن نباشد که در این صورت توسط تکنسین ها به تعمیرگاه سامسونگ منتقل خواهد شد و پس از رفع ایراد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هزینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

گفتنی است که این هزینه ها بسته به نوع خدمات و تعمیرات متغیر است. همچنین باید بررسی شود که چه قطعه ای نیاز به تعمیر و تعویض دارد تا بر اساس آن هزینه ها بیان شود.

بهتر است برای هزینه ی کمتر خودتان دست به تعمیر نزنید چرا که ممکن است سبب خرابی بیشتر شده و هزینه ای گزاف را متحمل شوید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان انجام می شود و تضمینی صد در صد را برای شما خواهد داشت.

تکنسین های تعمیرگاه سامسونگ آموزش دیده و کاربلد می باشند و با سابقه ی چندین ساله به مشتریان محترم خدمت می کنند تا بتوانند بهترین کارکرد را ارائه دهند. رضایت مشتریان مهم ترین هدف نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ است.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.