شارژ گاز یخچال سامسونگ بهمراه پاسخ تمام سوالات شما

شارژ گاز یخچال سامسونگ بهمراه پاسخ تمام سوالات شما

یکی از مشکلاتی که ممکن است گریبان افراد را بگیرد تمام شدن شارژ گاز یخچال سامسونگ است. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می تواند این مشکل را در کم ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

شارژ گاز یخچال سامسونگ در مدل های مختلف توسط نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ هنگامی که دچار کبود می گردد انجام می شود.

شارژ گاز یخچال و فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

یکی از دلیل هایی که به نظر نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ و همچنین به صورت اصولی باعث کمبود و یا کاهش عمل سرمایشی یخچال می گردد کاهش گاز یخچال است چرا که عامل این اتفاق گاز یخچال می باشد.

در همین رابطه بخوانید: آموزش مرحله به مرحله نصب یخچال ساید بای ساید سامسونگ

در صورتی که شاهد این کمبود در یخچال باشیم شاهد گرم شاهد یخچال و فریزر خواهیم بود. نکته ای که باید ذکر کنیم این است که در صورت کاهش گاز یخچال قسمت فریزر خنک خواهد بود اما کمبود سرما در قسمت یخچال قابل احساس خواهد بود.

به چه علت گاز یخچال سامسونگ کاهش می یابد؟

پاسخ گویی به این سوال چندان سخت نخواهد بود و به نظر نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ یک دلیل کامل جدی برای این مشکل وجود دارد و آن هم وجود نشتی در یکی از قسمت های یخچال می باشد. در برخی موارد ممکن است نشتی گاز در یخچال سامسونگ به قدری کم باشد که تا مدت ها متوجه آن نشوید و حتی شاهد کاهش یافتن گاز یخچال نیز نباشید.

بیشتر بخوانید: علت پوسیدگی درب یخچال چیست و چه کار کنیم؟

اما این نکته کاملا گویای این است که گاز یخچال سامسونگ به خودیه خود کاهش نمی یابد و حتما علت خاصی را دارا می باشد که گاز یخچال سامسونگ کاهش یافته است.

نشت کردن گاز یخچال سامسونگ

نشت کردن گاز یخچال سامسونگ

زمانی که سرمای یخچال کاهش می یابد افراد ممکن است به فکر تعمیر یخچال خود باشند و از این مورد بی خبر باشند اما باید بگوییم که نشتی گاز ممکن است بنا به دلیل های زیر باشد و شاید نیاز به تعمیرات یخچال خود داشته باشید.

۱. ایراد در لوله ی رفت و برگشت گاز

۲. وجود ایراد در لوله های کندانسور

۳. وجود ایراد در موتور یخچال

۴. آسیب رسیدن به یخچال به صورت فیزیکی

وجود ایراد در موتور

وظیفه ی موتور یخچال این است که گاز را فشرده نماید و با منتقل کردن آن باعث ایجاد سرما در یخچال شود. در صورتی که موتور یخچال شما بیش از ۸ سال کارکرده باشد امکان نشتی از ان وجود دارد و نیاز به تعمیر یخچال در این زمینه خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

اخطار: در صورت کاهش گاز یخچال، دستگاه شما به صورت یک سره کار خواهد کرد. در صورتی که یخچال شما یک سره کار کند باید از این موضع نگران باشید و سریعا با یک تکنسین خبره آن را در میان بگذارید چرا که ممکن است نیاز به تعمیرات یخچال به صورت تخصصی داشته باشید.

شارژ گاز یخچال و فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

وجود ایراد در لوله های کندانسور

لوله های کندانسور به صورت مارپیچ هستند و گاز از طریق موتور یخچال وارد این لوله ها می شود و سپس مورد خنک سازی قرار می گیرد. ساده ترین راه نشت کردن گاز از طریق لوله های فوق در زمان تمیز کاری ایجاد می گردد که توسط افراد اتفاق می افتد. یعنی افراد نمی دانند که اگر سبب سوراخ شدن این لوله ها شوند نتیجه ی این اتفاق نشتی گاز و نیاز به تعمیر یخچال خواهد بود. برای تمیز کاری این لوله ها به هیچ عنوان از اسکاج فلزی استفاده نکنید.

وجود ایراد در لوله های رفت و برگشت گاز

در یخچال سامسونگ دو لوله وجود دارد که یکی برای ورود گاز به موتور یخچال است و یکی برای خروج گاز از یخچال. زمانی که می خواهید یخچال خود را جا به جا کنید با کمی خم شدن ساده ممکن است این لوله ها سوراخ شوند و در صورتی که این لوله ها سوراخ شوند می بایست تعمیرات یخچال در این زمینه صورت گیرد و آن ها را تعویض نماید.

رسیدن آسیب به یخچال به صورت فیزیکی

در صورتی که به یخچال شما آسیبی به صورت فیزیکی وارد شود احتمال سوراخ شدن لوله های آن وجود دارد و این مورد یعنی نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ. در صورتی که چنین مشکلی برای شما قبلا به وجود آمده است بهتر است بررسی های لازم را به عمل آورده و سپس مجددا از یخچال خود استفاده کنید.

نشت گاز یخچال: وجود ایراد در لوله های رفت و برگشت گاز

 

بیشتر بخوانید: کندانسور یخچال سامسونگ و انواع گاز مبرد (خنک کننده)

نشت کردن گاز در یخچال های قدیمی سامسونگ

یخچال های قدیمی برند سامسونگ دارای جا یخی هستند و اگر جا یخی دچار شکستگی شود شاهد نشتی گاز خواهیم بود و می بایست اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ خود نمایید در تعمیرگاه مجاز سامسونگ کنید.

شارژ کردن یخچال سامسونگ در منزل شما

تعمیرگاه مجاز سامسونگ و یا نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر می تواند شارژ گاز یخچال شما را در کم ترین زمان ممکن و در محل شما انجام دهد.

چرا پس از شارژ کردن گاز یخچال، یخچال سامسونگ به صورت یک سره کار می کند؟

در صورتی که نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و یا تعمیرگاه سامسونگ برای شما این کار را انجام دهند حتما پس از انجام این کار تکنسین های اعزامی این نکته را به شما گوش زد خواهند کرد که ممکن است یخچال برای جبران سرمای از دست رفته به مدت ۱۲ ساعت به صورت یک سره کار کند و در این مورد جای نگرانی نیست.

شارژ کردن مجدد گاز یخچال سامسونگ ساید بای ساید

برای شارژ کردن این مدل از یخچال حتما و حتما می بایست از گاز های مختص خودشان(R400) استفاده نمایید.

برای شارژ گاز یخچال سامسونگ به چه مقدار هزینه نیاز داریم؟

هزینه ی این کار با توجه به نشتی و یا عدم نشتی و همچنین نوع گاز متفاوت می باشد و نمی توان هزینه ی دقیق و صریحی را برای آن اعلام کرد.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.