چگونه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را تنظیم کنیم؟

چگونه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را تنظیم کنیم؟

تنظیمات صفحه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ، یکی از سؤالات متداول بسیاری از کاربرانی می‌باشد که برای اولین بار از یخچال‌های سامسونگ استفاده می‌کنند؛ بنابراین نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در این مقاله تصمیم گرفته است تا به بررسی دقیق و کامل تنظیمات قسمت‌های مختلف این نمایشگرها بپردازد تا امکان استفاده هرچه آسان‌تر شما عزیزان از محصولات سامسونگ را فراهم کرده باشیم؛ بنابراین برای آگاهی از نحوه تنظیمات یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

معرفی یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR

تنوع یخچال‌های ساید بای ساید کمپانی سامسونگ بسیار بالا می‌باشد و هر یک از این محصولات دارای ویژگی‌ها، جذابیت‌ها و معایب  مخصوص به خود هستند و کاربران بر اساس نوع نیاز خود به انتخاب مدل مدنظر خود که بیشترین کارایی را در اختیار آنان قرار می‌دهد می‌گذارند. مدل RH – FSR یکی از محبوب‌ترین یخچال‌ها در میان محصولات ساید بای ساید سامسونگ می‌باشد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با خرید یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؟

یخچال‌های ساید با ساید در واقع در جهت رفع ایرادات یخچال‌های معمولی و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد به کاربران طراحی و تولید شدند. در ادامه با برخی از این ویژگی‌های کاربردی بیشتر آشنا می‌شویم.

افزایش فضای داخلی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یخچال‌های ساید بای ساید به جای یخچال‌های معمولی، افزایش ظرفیت داخلی این یخچال‌ها می‌باشد. طبقه بندی‌های مختلف و بهینه سازی شده برای نگه داشتن انواع مواد غذایی مختلف این امکان را به کاربران می‌دهد که با توجه به نیازشان دسترسی سریع به نوع مواد غذایی مورد استفاده خود پیدا کنند. در این یخچال‌ها سبزیجات، مواد غذایی یخ زده و همچنین مایعات و دیگر مواد غذایی در طبقه مخصوص به خود ذخیره می‌شوند.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR12 - فروشگاه اینترنتی جابوگرام

Figure 2 بهینه سازی فضای داخلی

نمایان بودن قسمت یخ ساز

در یخچال‌های ساید بای ساید مدل RH – FSR یخ ساز در قسمت درب فریزر قرار گرفته است و این قسمت به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران به راحتی می‌توانند با نگاه کردن به قسمت درب فریزر از مقدار یخ موجود در آن آگاهی پیدا کنند.

خروجی‌های بهینه سازی شده هوا

خروجی‌های هوای بهینه سازی شده یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ می‌باشد. اگر هوا در داخل یخچال‌های جریان پیدا نکند مواد غذایی تازگی خود را از دست می‌دهند و به سرعت حالت مانده به خود می‌گیرند و یا فاسد می‌شوند. در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR چندین خروجی هوا تعبیه شده است تا میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی برای مدت طولانی تازگی و طراوت خود را حفظ کنند و فاسد نشوند.

استفاده از روشنایی LED

یکی از مزایای استفاده از لامپ‌های LED به جای لامپ‌های معمولی تولید نور بیشتر و گرمای کمتر می‌باشد. لامپ‌های LED گرمای بسیار کمتری نسبت به لامپ‌های معمولی تولید می‌کنند و همین امر موجب افزایش طول عمر یخچال‌ها و بهبود عملکرد کمپرسور آن می‌باشد. علاوه بر آن روشنایی تولید شده در لامپ‌های LED دید کافی به تمام قسمت‌های یخچال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این امر از بیش از حد باز ماندن درب یخچال و همچنین به جلوگیری از هدر رفتن سرمای تولید شده در داخل یخچال‌ها کمک می‌کند.

دیسپنسر

یکی از موارد پراستفاده در داخل هر یخچالی آب می‌باشد که تمام اعضای خانواده در طول روز برای نوشیدن آب بارها به یخچال رجوع می‌کنند و درب آن را باز و بسته می‌کنند که موجب هدر رفتن سرمای داخل یخچال می‌شود. در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR دیسپنسری (آبریز) طراحی شده است که کاربران به وسیله آن بدون نیاز به باز کردن درب یخچال می‌توانند مقدار آب مورد نیاز خود را بنوشند و همچنین این وسیله امکان تهیه یخ به صورت خرد شده و تکه‌ای را برای کاربران به همراه می‌آورد.

آشنایی با کلیدهای صفحه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR

نحوه استفاده از پنل یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل ( RH - FSR ( RH77H90507F/Hc

Figure 3 آشنایی با کلیدهای صفحه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR

در قسمت بیرونی درب یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ صفحه نمایشگری تعبیه شده است که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین بر روی این صفحه نمایشگر دکمه‌هایی جهت انجام تنظیمات مد نظر کاربران قرار گرفته است و کاربران به راحتی به وسیله آن‌ها می‌توانند تنظیمات مدنظر خود را اعمال کنند.

دکمه‌های تعبیه شده در صفحه نمایشگر یخچال‌ها به قرار زیر می‌باشد:

·        Freezer / Power Freeze

یک دکمه جادویی برای زمانی که نیاز به یخ زدن سریع مواد غذایی در داخل فریزر داریم دکمه Freezer / Power Freeze می‌باشد. دکمه Freezer بر روی صفحه نمایشگر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR قرار دارد و کاربران با فشار دادن این دکمه و نگهداشتن آن به مدت ۳ ثانیه می‌توانند از قابلیت آن استفاده کنند و یا این آپشن را به حالت غیر فعال در بیاورند.

·        Lighting

دمایی که  یخچال‌های سامسونگ بر حسب آن درجه بندی می‌شوند به صورت خودکار بر حسب فارنهایت می‌باشد برای تبدیل دما از فارنهایت به سانتیگراد کافی است تا کاربران دکمه Lighting را به مدت ۳ ثانیه نگه دارند. علاوه بر این از این دکمه برای خاموش و یا روشن کردن چراغ LED تعبیه شده بر روی دیسپنسر یخچال‌ها هم می‌توان استفاده کرد.

·        Vacation / Filter Reset

یکی از فاکتورهای کاربردی تعبیه شده در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR استفاده از دکمه تعطیلات یا Vacation می‌باشد. با فشردن این دکمه و نگهداشتن آن به مدت ۳ ثانیه کاربران می‌توانند یخچال خود را در حالت ذخیره نیرو قرار بدهند تا به این وسیله بسیاری از عملکردهای غیر ضروری یخچال متوقف شود و طول عمر مفید آن را افزایش می‌دهد و نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ را به تعویق می‌اندازد.

این قابلیت مناسب برای افرادی است که بسیار سفر می‌کنند و در هنگام مسافرت می‌توانند از این قابلیت بر روی یخچال‌های خود استفاده کنند.

برای خارج کردن یخچال‌ها از این حالت کافیست دکمه Vacation را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا حالت تعطیلات غیر فعال شود.

·        FILTER RESET

در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR به دلیل املاح و رسوباتی که در آب آشامیدنی وجود دارد نیاز است تا فیلترهای تصفیه آب به صورت مداوم و در دوره‌های ۶  ماهه تعویض گردد؛ پس از انجام این کار لازم است تا کاربران دکمه filter reset را نگه دارند تا تنظیمات فیلتر تصفیه دستگاه به حالت ابتدایی خود بازگردد

·        Fridge

گاهی لازم است تا مواد غذایی در مدت زمان کوتاه‌تری خنک شوند و سرمای داخل یخچال‌ها افزایش یابد برای این منظور می‌توانید دکمه Fridge را نگه دارید تا تنظیمات سرمایشی یخچال شما به حالت سریع تغییر کند که در این حالت کمپرسور دستگاه شما در هر یک ساعت تنها ۵ دقیقه استراحت می‌کند و ۵۵ دقیقه به صورت پیوسته به فعالیت خودش ادامه می‌دهد همچنین برای غیر فعال کردن این قابلیت کافیست تا دکمه Fridge را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید

توصیه می‌شود به منظور افزایش طول عمر محصولات خود تنها زمانی که شدیداً نیازمند این ویژگی هستید از آن استفاده کنید و در مواقع غیر ضروری آن را در حالت غیر فعال قرار دهید.

·        Cool Select Zone

یخچال ساید بای ساید ۳۲ فوت سامسونگ مدل RH77H90507F / RH-FSR | لوازم خانگی - بانه سولین

Figure 4 تنظیم جریان هوا

به منظور تنظیم دما در درجه‌های مختلف دکمه Cool Select Zone در یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ تعبیه شده است. این فناوری از چند قسمت مختلف تشکیل شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

Cool: این گزینه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربران فضای بیشتری به عنوان یخچال نیاز داشته باشند در این حالت بیشتر مناطق بر اساس دمای یخچال درجه بندی می‌شود و از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می‌شود.

Quick cool: این حالت برای خنک کردن سریع مایعات استفاده می‌شود و آن ها ظرف مدت یک ساعت به درجه دمایی مناسب می‌رسند.

Thaw 5hr: برای آب شدن یخ مواد غذایی یخ زده به تدریج و در مدت ۵ ساعت از این حالت استفاده می‌شود.

Thaw 10hr: از این حالت برای آب شدن یخ مواد غذایی در مدت ۱۰ ساعت استفاده می‌شود.

Ice Maker Off

با فشردن این دکمه می‌توانید یخ ساز دستگاه را به حالت غیر فعال در بیاورید و همچنین با نگه داشتن این گزینه برای مدت ۳ ثانیه دیسپنسر دستگاه به حالت غیر فعال در می‌آید.

Crushed / Cube

این گزینه نوع یخ‌های خروجی از یخ ساز را مشخص می‌کند و به کمک آن یخ‌ها در ۲ نوع قالبی و یا خرد شده از یخ ساز خارج می‌شوند.

اگر یخچال شما در ساختن یخ مشکل دارد پیشنهاد می‌کنم حتماً با مشاوران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس حاصل نمایید.

·        Filter

این گزینه بر روی نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR به نوعی بیان کننده زمان تعویض فیلتر تصفیه آب می‌باشد. هنگامی که زمان تعویض فیلتر فرا برسد این دکمه به رنگ قرمز ظاهر می‌شود و به نوعی شما را از زمان تعویض فیلتر تصفیه آب با خبر می‌سازد.

·        LOCK

این دکمه به قفل مخصوص کودک معروف است و زمانی که این قابلیت فعال باشد سایر دکمه‌های صفحه نمایشگر از کار می افتند. برای دسترسی به تمام امکانات صفحه نمایشگر کافیست دکمه LOCK را نگه دارید تا قفل دستگاه باز شود.

نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ | تعمیر یخچال samsung - دیجی تعمیرکار

Figure 5 نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ

هدف نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ از نگارش این مقاله آشنایی شما عزیزان با ویژگی‌های یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ مدل RH – FSR و آشنایی با قابلیت‌ها و کارایی دکمه‌های تعبیه شده در صفحه نمایشگر آن بود و امیدواریم که شما عزیزان را در این زمینه تا حدودی راهنمایی کرده باشیم.

جهت رفع ابهامات خود و برطرف کردن ایرادات به وجود آمده در یخچال‌های سامسونگ حتماً با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس حاصل نمایید.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.