چگونه حالت نمایش یخچال سامسونگ (دمو) را غیرفعال کنیم؟

چگونه حالت نمایش یخچال سامسونگ (دمو) را غیرفعال کنیم؟

یک حالت کاربردی و پر استفاده در نمایشگاههای یخچال وجود دارد که حالت نمایش یخچال یا دمو نامیده می‌شود که در هنگام خرید محصول توسط مشتری، همکاران ما در نمایندگی یخچال سامسونگ قبل از ارسال محصولات برای شما عزیزان این حالت را غیر فعال کرده تا شما عزیزان در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

یخچال‌ها برای این که در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش در معرض نمایش قرار بگیرند باید در حالت ویژه‌ای قرار بگیرند که موتور و سایر قسمت‌های دستگاه مورد استفاده قرار نگیرد در غیر این صورت از عمر مفید دستگاه کاسته می‌شود و همچنین موجب پرداخت هزینه برق اضافی برای نمایندگی‌ها می‌شود.

در ابن رابطه بخوانید: چگونه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را تنظیم کنیم؟

اما گاهی در بعضی از نمایندگی‌ها این اتفاق نمی‌افتد و محصولات به صورت نمایشی و یا غیر فعال برای مصرف کنندگان ارسال می‌شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با روش غیر فعال کردن حالت نمایش یخچال سامسونگ آشنا شوید.

چگونه حالت نمایش یخچال سامسونگ تشخیص دهیم؟

گاهی اوقات مصرف کنندگان از ارورهای ۰ FF و یا 0F 0F که بر روی صفحه نمایش تعبیه شده بر روی نمایشگرهای یخچال سامسونگ نمایش داده می‌شود شکایت می‌کنند و گمان می‌کنند که محصول خریداری شده نقص فنی پیدا کرده است و به درستی کار نمی‌کند.

ظاهر شدن این ارور بر روی صفحه نمایش به معنای فعال شدن حالت دمو در محصول می‌باشد که دسترسی مصرف کنندگان به قابلیت‌های محصول خریداری شده را محدود می‌کند.

آموزش غیر فعال کردن حالت دمو در یخچال ساید بای ساید | آپارات سرویس

Figure 1 ارور حالت نمایش یخچال

برای از بین بردن این محدودیت‌ها لازم است تا کاربران نکاتی را راجع به غیر فعال کردن حالت دمو در یخچال‌های سامسونگ بدانند تا محدودیت‌ها از روی دستگاه آنان برداشته شود و امکانات و آپشن های گوناگونی که برای مصرف کنندگان تعبیه شده‌اند در اختیار آنان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: آموزش مرحله به مرحله نصب یخچال ساید بای ساید سامسونگ

از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در این مقاله برای آسایش شما عزیزان نکاتی را راجع به آموزش نحوه غیر فعال کردن حالت نمایش یخچال های سامسونگ آورده است تا شما عزیزان را در جهت استفاده هرچه بهینه‌تر از محصولات یاری کرده باشیم.

آموزش غیرفعال کردن حالت نمایش یخچال های سامسونگ

به صورت کلی دو راه برای غیر فعال کردن حالت نمایشی در یخچال‌های سامسونگ که دارای صفحه نمایشگر هستند وجود دارد راه حل‌های موجود بسیار آسان می‌باشند و در کمترین زمان ممکن مصرف کنندگان می‌توانند حالت دمو محصول خریداری شده را غیر فعال کنند.

دستورالعمل آموزشی شماره ۱:

بر روی صفحه نمایشگر یخچال‌های سامسونگ، دو دکمه تحت عنوان ENERGY SAVER و FREEZER وجود دارد که برای غیر فعال کرد حالت دمو به صورت ترکیبی از آنها استفاده می‌شود.

برای این منظور مصرف کنندگان باید این دو دکمه را به طور همزمان برای مدت ۸ ثانیه نگه دارند تا پیغام ارور ظاهر شده بر روی صفحه نمایشگر آنها از بین برود؛ در این حالت کاربران می‌توانند از امکانات محصولات خود لذت ببرند.

دستورالعمل آموزشی شماره ۲:

یکی دیگر از روش‌های غیر فعال کردن حالت نمایش یخچال سامسونگ فشردن ۳ دکمه FREEZER + ENERGY SAVER + ALARM می‌باشد که در این روش هم مصرف کنندگان می‌بایست برای مدت ۸ ثانیه این ۳ دکمه را باهم نگه دارند تا حالت نمایشی بر روی محصولاتشان غیر فعال شود و امکانات متنوع یخچالها در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

حالت دموی یخچال و غیر فعال کردن آن | فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24

Figure 2 غیر فعال کردن حالت نمایشی

علائم نشان دهنده غیر فعال شدن حالت دمو کدامند؟

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید حالت نمایش یخچال در دستگاه شما غیر فعال می‌شود. در هنگام غیر فعال شدن حالت دمو در صفحه نمایشگر، دمای یخچال و فریزر نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ در ۳ دقیقه

با غیر فعال شدن حالت دمو تنظیمات دمایی یخچال و قسمت فریزر در دسترس قرار می‌گیرد که لازم است کاربران آنها را یکبار در دمای مدنظر خود تنظیم کنند تا در یخچال آنها در آن دما به صورت ثابت قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در این مقاله قصد داشت تا با ارائه آموزش‌های لازم جهت از بین بردن حالت دمو در یخچال‌های سامسونگ به شما عزیزان برای از بین بردن این حالت و استفاده از امکانات محصول خریداری شده کمک کرده باشد.

همچنین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ آماده است تا جهت رفع مشکلات به وجود آمده در محصولات خدمات شایسته را به شما عزیزان ارائه دهد تا محصولات در نهایت دقت، سرعت و کارایی عمل کنند بنابراین برای رفع مشکلات به وجود آمده با ما در ارتباط باشید.

 

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.