تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ; آموزش در ۳ دقیقه

تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ; آموزش در ۳ دقیقه

تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ می بایست در هر شش ماه یک بار انجام گردد چرا که این کار باعث بهبود کارایی دستگاه شما و همچنین جلوگیری از برخی مشکلات نماید.

یکی از اقداماتی که افراد می بایست در ارتباط با یخچال خود یک مدت معین انجام دهند تعویض فیلتر آن است. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می تواند این کار را برای شما در کم ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه و در بهترین حالت ممکن انجام دهد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می تواند تعویض فیلتر یخچال را انجام دهند

دلیل عوض کردن فیلتر آب یخچال سامسونگ چیست؟

بسیاری از افراد می دانند که قرار دادن چنین قطعه ای برای انجام کاری می باشد و شرکت سازنده آن را برای زیبای و یا پیچیده کردن ساختار یخچال در آن قرار نداده است. وظیفه ی شماست که تعویض فیلتر داخلی یخچال را هر شش ماه انجام دهید. در صورت تعویض به موقع فیلتر فوق، عملکرد آن بدون آسیب باقی میماند.

زمانی که شما می خواهید آبی بنوشید آیا مطمئن هستید که آب مصرفی شما کاملا تصفیه و عاری از هر گونه آلودگی است؟.

در پاسخ باید بگوییم که صد در صد به این ترتیب نمی باشد و آب مصرفی دارای املاحی است که می بایست بر طرف شود. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با تعویض این قطعه می تواند از بروز هر گونه بیماری برای شما و همچنین به وجود آمدن هر گونه مشکل برای یخچال سامسونگ شما جلوگیری نماید.

برخورداری از فیلتر آب سبب می گردد تا آب مصرفی و همچنین یخی که توسط یخچال ساخته می شود عاری از هر گونه مواد مضر باشد و از به وجود آمدن مشکل برای رسوب های داخلی مدل های ساید بای ساید جلوگیری نماید.

انواع مدل های یخچال و فیلتر آب آنها

فیلتر آب یخچال ها در یک مدل نیستند و مدل های مختلفی برای آن موجود می باشد که همه ی آن ها توسط نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ قابل تعویض هستند و این مدل ها عبارت اند از:

  • فیلتر Waterdrop UKF8001
  • فیلتر جنرال الکتریک MWF
  • فیلتر کنمور ۹۶۹۰
  • فیلتر AquaCrest
  • فیلتر ویرپول EveryDrop
  • فیلتر GE RPWFE
  • فیلتر سامسونگ Genuine
  • فیلتر فریجیدر WF2CB PureSource2
  • فیلتر Crystala
  • فیلتر میتگ UKF8001

اخطار: در صورتی که یخچال شما از برند کمپانی سامسونگ می باشد می بایست توجه کنید برای تعمیر یخچال در زمینه ی فیلتر آب و تعویض فیلتر داخلی یخچال از فیلتر  اصلی سامسونگ استفاده کنید چرا که محصولات دیگر جواب گو نخواهد بود و ممکن است تعمیر یخچال شما از این نظر دچار مشکل شود و کار ساز نباشد.

فیلتر آب یخچال های کمپانی سامسونگ با چه قیمتی عرضه می گردند؟

قیمت های مختلفی برای تعمیر یخچال توسط نمایندگی های مختلف برای انجام این کار ارائه می گردد و با توجه به نوسانات بازار و همچنین مدل های مختلفی که وجود دارد نمی توان قیمت صریح و دقیقی را ذکر نمود برای مثال قیمت فیلتر داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت است و بنا به قیمت ارز ارزش منحصر به فردی را دارا می باشند.

چه زمانی باید بدانیم که دستگاه ها نیاز به تعویض فیلتر آب دارد؟

تعمیرات یخچال (بخصوص تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ) از جمله کارهای بسیار حساس می باشد و افراد نباید آن را سهل بدانند خصوصا تعمیر یخچال سامسونگ اما دو مورد وجود دارد که با توجه به آن می توان متوجه این امر شد، اولی اخطاری که بر روی نمایشگر ظاهر می گردد و دومی کاهش سرعت خروج آب از قسمت آب ریز یا دیسپنسر در این صورت باید بدانید که تعمیرات یخچال برای شما نیاز است.

اخطار نیاز به تعویض فیلتر آب بر روی نمایشگر چگونه ظاهر می گردد؟

تعمیرات یخچال از نظر عیب یابی در این موارد کار بسیار آسانی می باشد، در این مورد نماد فیلتر به صورت قرمز رنگ بر روی نمایشگر ظاهر می گردد و به ما می گوید که نیاز به تعمیرات یخچال در این زمینه می باشد.

خارج شدن آب صورت آهسته از قسمت آب ریز

از جمله دیگر نشانه های نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ در زمینه ی تعویض فیلتر خروج آرام آب از دیسپنسر می باشد که به صورت واضح می توان متوجه آن شد.

در همین زمینه بخوانید: چگونه نمایشگر یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را تنظیم کنیم؟

خارج شدن آب صورت آهسته از قسمت آب ریز

چگونگی تعمیر یخچال سامسونگ در زمینه ی تعویض فیلتر آب

برای تعویض فیلتر داخلی یخچال سامسونگ در ابتدا می بایست ذکر کنیم که تعمیر یخچال سامسونگ نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد و نباید افراد بدون هیچ تجربه و مهارتی این کار را انجام دهند و بهتر است آن را به تعمیرگاه مجاز سامسونگ بسپارند.

برای نصب این قطعه در تعمیرگاه مجاز سامسونگ و به روش این تعمیرگاه ها می بایست قطعه ی فوق را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا فیلتر در محل مناسب خود نصب گردد و پس از آن می بایست برای کامل کردن تعمیر یخچال سامسونگ خود دکمه ی هشدار را که زیر آن آب نوشته شده است را برای مدت زمان ثانیه فشار داده و نگه دارید.

تمامی مدل های و یا نحوه ی از کار انداختن چراغ فیلتر آب به حالت زیر است:

  1. دکمه ice type و child lock را همزمان و برای مدت ۳ ثانیه فشار دهید.
  2. کلید هشدار یا alarm را برای ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید تا چراغ مربوطه خاموش شود.
  3. کلید ice یا water را ۳ ثانیه فشار داده نگه دارید تا چراغ مربوطه خاموش شود
  4. کلید reset را ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید تا چراغ مربوطه خاموش شود.

در همین رابطه: تعمیر یخ ساز یخچال سامسونگ | حل مشکل یخساز یخچال فریزر

چگونگی تعمیر یخچال سامسونگ در زمینه ی تعویض فیلتر آب

برای خاموش کردن چراغ فیلتر آب در یخچال سامسونگ با مدل family hub چه کار باید کرد؟

تعمیرات یخچال سامسونگ می تواند این کار را برای شما انجام دهد اما این کار به این ترتیب است که از display گزینه ی fridge manager را انتخاب نمایید. بعد از این کار fridge setting و پس از آن reset و proceed را انتخاب نمایید. با انجام این کار ها علامت فوق خاموش می گردد.

برای خاموش کردن چراغ اخطار دهنده فیلتر آب در یخچال سامسونگ با مدل RSG309 ,RF4289چه کار باید کرد؟

باید بگوییم که شما می توانید از این کار کمک نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر را بخواهید در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر برای این کار به ترتیب فوق عمل می کند: settings و water filter و next page و صفحه ی ۴/۴ و reset theweater filter را به ترتیب انتخاب نمایید و سپس ذخیره نمایید.

در تعمیرگاه یخچالی (yakhchali.com) سرویس کاران و کارشناسان متخصص، دوره های تعمیر و نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را به طور کامل زیر نظر آکادمی علمی و معتبر سامسونگ گذرانیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.